۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۳

ووشو قهرمانی جوانان جهان - برونئی

نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

ملی‌پوشان جوان کشورمان حریفان خود را در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ برونئی شناختند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، نشست‌های فنی بخش ساندا و تالو، مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان که در بروئنی پییگری می‌شود، صبح امروز (سه‌شنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۳) با حضور نمایندگان کشورمان برگزار شد و ملی‌پوشان جوان ایران در دو بخش ساندا و تالو حریفان خود را شناختند.

برنامه دیدار ورزشکاران کشورمان در این پیکارها که ۸۰۰ شرکت‌کننده و ۵۰ کشور نیز در آن حضور یافته‌اند؛ به صورت زیر است:

در وزن ۵۲-کیلوگرم دختران ، یکتا ادیبی" پس از قرعه استراحت در دور نخست، در مرحله دوم با "چین نگوین" از ویتنام دیدار می‌کند.

در وزن ۵۶-کیلوگرم دختران ، "ساغر حسین‌زاده" در مرحله نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده است. وی در مرحله دوم به مصاف برنده دیدار اندونزی و برزیل می‌رود.

در وزن ۶۰- کیلوگرم دختران "دیانا رحیمی" در مرحله اول به مصاف "مناتلا محمد" از مصر می‌رود و در صورت برد، در مرحله دوم باید با "آنا شاتسکا" از اوکراین دیدار کند.

در وزن ۴۵- کیلوگرم پسران، "امیرضا سالار" با قرعه استراحت در مرحله نخست روبه‌رو شده است. وی در مرحله دوم به مصاف "سینگ نونگمایتم" از هند می‌رود.

در وزن ۴۸- کیلوگرم پسران، "علیرضا زمانی" با "دکستر تان" از مالزی رقابت می‌کند و در صورت برتری مقابل این ورزشکار به مصاف "آگوس سوراتو" از اندونزی خواهد رفت.

در وزن ۵۶- کیلوگرم پسران، "علی رضایی" با "اخمت محمدوف" از ترکمنستان رقابت می‌کند. وی در صورت راهیابی به دور دوم، باید به مصاف برنده دیدار لائوس و قزاقستان برود.

در وزن ۵۲- کیلوگرم پسران، "امیرحسین محمدی" با "گیلرمو مونتانو" از آمریکا دیدار می‌کند. وی در صورت راهیابی به مرحله دوم باید با برنده دیدار قزاقستان و هند رقابت کند.

در وزن ۶۵- کیلوگرم پسران ،"ابوالفضل اسدی" در مرحله نخست استراحت می‌کند و در مرحله دوم باید به مصاف برنده پیکار فلسطین و تایپه برود.

در وزن ۷۰- کیلوگرم پسران، "سروش حاجی‌مشهدی" با "ایگن دوبری" پیکار می‌کند و در صورت راهیابی به مرحله بعدی باید با "کیم سوئنگمین" از کره‌جنوبی رقابت کند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم پسران، "سید علامیری" در نخستین رقابت خود با "چی فونگ هین" مسابقه می‌دهد و در صورت برتری باید با "دانیل سواری" از رومانی پیکار کند.

در وزن ۸۰-کیلوگرم پسران، "سیدعلی میری" در مرحله نخست باید به مصاف "ابراغیم ایتاخونوف" از قزاقستان برود. وی در صورت برتری در مرحله دوم به "احمد عسکر" از فلسطین دیدار خواهد داشت.

همچنین حریف‌های نمایندگان تالو دختر و پسر کشورمان نیز مشخص شدند. پیکارهای این بخش فردا (چهارشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۳) با رقابت‌های "دوئلین" آغاز می‎شود که مقرر است پادشاه بروئنی، در زمان این مسابقه حضور داشته و مدال نفرات برتر را اهدا کند.

کد خبر 6233633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha